PROMOSI JUN 2013
Penghantaran PERCUMA (Pos Laju)

Thursday, October 18, 2012

Testimoni

Pengalaman Pengguna Produk Rawatan Rambut Herba



 Testimoni 1 - En. Kaha Zulfakar B. Rahim

"Dulu saya mengalami masalah rambut gugur dan hampir botak. Setelah menggunakan produk rawatan rambut TROPICA BIOHERB ini selama 5 bulan, rambut saya kembali normal. Kalau tak percaya, anda boleh cuba sendiri..."

Testimoni 2 - Dato Zulkifli Bin Abas (Ahli Korporat)

"Saya menghadapi masalah rambut jarang dan hampir botak. Rambut saya juga kerap gugur. Saya telah menggunakan semua produk-produk rawatan rambut gugur yang berada dipasaran dan telah menghabiskan berpuluh ribu sehingga saya ke luar Negara bagi mendapatkan rawatan dan semuanya tidak menjadi. Apabila saya diperkenalkan produk rawatan rambut gugur tropica bioherb ini saya ternyata tidak percaya dan yakin kerana dengan berpuluh ribupun rawatan tidak berkesan, inikan produk yang harganya tidak sampai RM100.Tapi oleh kerana harganya murah saya membeli dan mencuba. Alangkah terperanjatnya saya setelah menggunakannya selama satu bulan keguguran rambut saya berhenti, rambut tumbuh dengan lebat sekali. Untuk pengetahuan semua pengguna saya telah membuat kenduri kesyukuran kerana masalah rambut gugur saya selesai hanya dengan produk rawatan yang tidak sampai RM100 sahaja...hebat..!!"

Testimoni 3 - Pn Noraini Binti Husin (Penjawat Awam)

"Saya menggalami masalah rambut gugur yang teruk dan telah mencuba pelbagai produk dipasaran tetapi tidak berjaya sehinggalah saya diperkenalkan produk rawatan rambut tropica bioherb. Setelah seminggu saya mencuba ternyata keberkesanan produk ini amat berkesan sekali.Keguguran rambut saya yang teruk sebelum ini telah berhenti dan kini rambut saya kembali lebat dan sihat..."

Testimoni 4 - Pengalaman Saya Sendiri

"Sebelum ni saya mengalami keguguran rambut yang kritikal sehingga terdapat kawasan yang tidak berambut di atas kepala. Apa lagi, saya terpaksa gunting rambut saya yang masa tu panjang paras pinggang ke paras bahu. Memang sedih sebab dah simpan rambut panjang selama beberapa tahun. Bukan senang nak jaga. Setelah menggunakan Produk Tropica Bioherb iaitu Serum Ginseng, Syampo Hair Reborn dan Krim, anak rambut mula tumbuh pada kawasan yang tidak berambut. Sekarang rambut saya masih pendek namun bersyukur kerana berjaya menyelesaikan masalah keguguran rambut kritikal yang pernah saya alami" 

*********************************


*********************************
Serum atasi masalah rambut gugur dicipta. 

No comments:

Post a Comment